Caddie, sist jag kollade ingick du inte i tävlingsgruppen utan i fyllegruppen. Även om detta är en riktigt rolig idé som jag gärna skulle ställa upp på. Jag har dock för mig det var något som hindrade, förutom Joels gnällande, att vi inte kunde spela den 12:e.
