Martin skrev den 2009-03-26 kl. 13:15 Nyden: Är ju inte alla som har Volvo som gör som du och kliver rakt in på Rejmes och säger: Ge mig det nyaste ni har! Jag skiter väl i rabatterbjudanden, jag jobbar på Bruket, bara att ta ett extraskift eller två så är man i hamn! … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …