Kan man kombinera det här med speldatumsbyte med ombyte, för i så fall så kan vi byta om innan första speldatumsbytet redan i maj månad. Sen innan vi sätter oss ner i ett gapmöte för att byta speldatum för Eda så ser vi till att ha med oss ombyte, dock utan att byta om, för att sedan byta om efter speldatumsbytet. När detta är genomfört så åker varje Swingers hem till sig och byter om stick solo, för att sedan överraska oss andra med ett revolutionerande ombyte till sista speldatumsbytet som gäller Noramarken. Därefter så tycker i alla fall jag att vi inte byter om eller byter några fler speldatum, för då är risken att allt bytande bara blir förvirrande för alla och blir blir svårt att sy ihop till något bra. Tänk om allt slutar med att vi står helt utan ombyte på Saxå GK vid höstens sista tävling. Hur skull det se ut och framförallt, vad skulle Carl-Jan säga när han får se 16 Swingers, ej ombytta på första tee??
