Hörrö Martin, nu ska du inte komma hit och kasta skruvdobb i gästboken. Det är på gång storslagna planer för webbsidan. Det kan nog materialare #1 intyga som agerat bollplank för diverse storslagna idéer under senaste veckan.
Många kreativa idéer har jag fått av några av de engagerade medlemmarna. Sen får vi se vad vi kan förverkliga innan säsongen börjar.
Den som väntar på något gott….får gå på McDonalds.
Många kreativa idéer har jag fått av några av de engagerade medlemmarna. Sen får vi se vad vi kan förverkliga innan säsongen börjar.
Den som väntar på något gott….får gå på McDonalds.
