Ojojoj!!
Här har man hårdjobbat i "twentyfourseven" som det så populärt heter och inte haft internetmöjlighet (har inte samma ekonomiska muskler som de övriga på företaget(eller i Ruffswingers heller för den delen) att jag kan sitta och utomlandssurfa på splitter nya Macbooks och allt vad de heter)
Kul att se att påhoppen har hittat tillbaka på allvar!!
Har väl inte mycket att tillägga än att MålisCaddie är sämre på att styra hattrick närke bakifrån, än vad han är på att styra vad hans adept siktar på bakifrån (Tee alltså..)
Och Ullis kroppsform och intellekt?! lämpar sig mer till att skära av kloka infallsvinklar än något annat.
Materialgruppen hade idag för övrigt ett mycket givande konferenssamtal där riktlinjerna ytterligare förstärktes inför kommande säsong, så ryktet om våran död måste i högsta drag anses överdrivet.
Vad gäller Marcus och hans Materialförslagsbombande, så tänk om han la ner en tiondel av den kraften på att fräscha upp hemsidan så skulle den vara mer levande än vilken blogg som helst!!
Nyden och hans plötsligt påkommna "natthelg" under Edahelgen ser jag som en lika dålig ursäkt som han brukar beskylla andra för – sanningen är nog den att smågodis satte ner foten och sa att det fick vara nog med utflykter för hans del!
Freddan kan nästan komma undan pga hans sponsorindragande, men innan jag sett tält mackor ock allt vad hans skryter med på till tävlingar(och tro inte på fan att han ska försöka mygla in Kårsta igen som spelbana!! Hans hemmabana där det ligger strategiskt utplacerade tv4-bollar som mirakulöst kan "hittas" när bollen gått ojälpligt långt in i skogen..)
Nä, jag säger som Dr Dängrot: ÄÄÄHH! Jag är skeptisk..
Nora-Marken gick väl bort pga att den låg helgen efter Eda, men vi måste kanske flytta Eda igen om Nyden inte får ledigt då, så då är det kanske aktuellt ändå?
Ja, om inte Joel som vanligt är emot allting..
Övriga som inte märks på sidan blir jag för trött på för att orka skriva något om, är inte värt ansträngningen.. Så känn er utvalda ni som häcklas!
Tack för mig, hej!
Här har man hårdjobbat i "twentyfourseven" som det så populärt heter och inte haft internetmöjlighet (har inte samma ekonomiska muskler som de övriga på företaget(eller i Ruffswingers heller för den delen) att jag kan sitta och utomlandssurfa på splitter nya Macbooks och allt vad de heter)
Kul att se att påhoppen har hittat tillbaka på allvar!!
Har väl inte mycket att tillägga än att MålisCaddie är sämre på att styra hattrick närke bakifrån, än vad han är på att styra vad hans adept siktar på bakifrån (Tee alltså..)
Och Ullis kroppsform och intellekt?! lämpar sig mer till att skära av kloka infallsvinklar än något annat.
Materialgruppen hade idag för övrigt ett mycket givande konferenssamtal där riktlinjerna ytterligare förstärktes inför kommande säsong, så ryktet om våran död måste i högsta drag anses överdrivet.
Vad gäller Marcus och hans Materialförslagsbombande, så tänk om han la ner en tiondel av den kraften på att fräscha upp hemsidan så skulle den vara mer levande än vilken blogg som helst!!
Nyden och hans plötsligt påkommna "natthelg" under Edahelgen ser jag som en lika dålig ursäkt som han brukar beskylla andra för – sanningen är nog den att smågodis satte ner foten och sa att det fick vara nog med utflykter för hans del!
Freddan kan nästan komma undan pga hans sponsorindragande, men innan jag sett tält mackor ock allt vad hans skryter med på till tävlingar(och tro inte på fan att han ska försöka mygla in Kårsta igen som spelbana!! Hans hemmabana där det ligger strategiskt utplacerade tv4-bollar som mirakulöst kan "hittas" när bollen gått ojälpligt långt in i skogen..)
Nä, jag säger som Dr Dängrot: ÄÄÄHH! Jag är skeptisk..
Nora-Marken gick väl bort pga att den låg helgen efter Eda, men vi måste kanske flytta Eda igen om Nyden inte får ledigt då, så då är det kanske aktuellt ändå?
Ja, om inte Joel som vanligt är emot allting..
Övriga som inte märks på sidan blir jag för trött på för att orka skriva något om, är inte värt ansträngningen.. Så känn er utvalda ni som häcklas!
Tack för mig, hej!
