Med den kroppsform som Presidenten har så är han just inte lämpad för särskilt mycket alls.
Han går i bästa fall att nyttja som piedestal i nåt hörn i ett rum som sällan används eller som stativhållare åt bilmattorna när den får en vårgenomgång eller som …
… nej fan, det där var nog allt 😉
Han går i bästa fall att nyttja som piedestal i nåt hörn i ett rum som sällan används eller som stativhållare åt bilmattorna när den får en vårgenomgång eller som …
… nej fan, det där var nog allt 😉
