Glömmer det aldrig!!
Jag minns även att Jansson ingick i det teamet men han satt ju, som brukligt är vid dylika tillställningar, och sov och bidrog inte med ett enda slag.
Jag minns även att Jansson ingick i det teamet men han satt ju, som brukligt är vid dylika tillställningar, och sov och bidrog inte med ett enda slag.
