Presidenten skrev den 2009-03-25 kl. 13:21 Hur fan tänker du nu? Tror du att vi räknat med att "Herr Ålhandske" skulle släppa in ett skott de sista han gör innan han går och tvättar av sin trasiga lekamen???? 😀 … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …