Förklara då för mig i ett om möjligt längre och än mer innehållslöst inlägg hur du tänkte när du skar av vinklar ute vid sidlinjen i en match förra året? Eller vilken vinkel det var du missade att skära av 2 sekunder innan slutsignalen ljöd i samma match då vi tappade en stensäker vinst. 😀
