Presidenten skrev den 2009-03-25 kl. 08:52 De där påhoppet får mig ju verkligen att vilja ställa upp när det krisar för herrarna i Hattrick…..jag funderar vidare… … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …