>>Någon mer än jag, Gry, Nöddö och Muskel som sett Caddie lira fotboll?
—
Angående det så har jag fortfarande inte fått besked av Gryhed och Muskel om de ska vara med i år igen. Skärpning!
Vi har ju upptaktsträff på söndag och tills dess ska ni ha bestämt er.
Och hur är det med Presidenten själv, är du aspirant på en plats om vi behöver ha in en flintis i laget?
—
Angående det så har jag fortfarande inte fått besked av Gryhed och Muskel om de ska vara med i år igen. Skärpning!
Vi har ju upptaktsträff på söndag och tills dess ska ni ha bestämt er.
Och hur är det med Presidenten själv, är du aspirant på en plats om vi behöver ha in en flintis i laget?
