Någon mer än jag, Gry, Nöddö och Muskel som sett Caddie lira fotboll?
Du kommer kunna stå i kostym Mats, du slänger dig lika ofta som herr P lägger en macka i djupled eller sätter en rökare i krysset.(Dock är han kung på att håna Gryhed. Herr P alltså)
Kul att ha dig tillbaka i stan Caddie, snart dags för RSGG lunch.
Du kommer kunna stå i kostym Mats, du slänger dig lika ofta som herr P lägger en macka i djupled eller sätter en rökare i krysset.(Dock är han kung på att håna Gryhed. Herr P alltså)
Kul att ha dig tillbaka i stan Caddie, snart dags för RSGG lunch.
