Caddie, klart du ska se ut som vi andra, du kommer vara kung i knickers.
Markus, du skrev om förändringar till klubben/hemsidan, vi skulle ha en bloggare?, tänk vad kul att få höra dig berätta i Augusti att snön börjat smälta bort.
Sen tycker jag att vi alltid borde spela på Nora när det är Marken
Markus, du skrev om förändringar till klubben/hemsidan, vi skulle ha en bloggare?, tänk vad kul att få höra dig berätta i Augusti att snön börjat smälta bort.
Sen tycker jag att vi alltid borde spela på Nora när det är Marken
