Swingers Snack


Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Caddie Lac skrev den 2009-03-24 kl. 21:22
Vill inte alla alltid jobba i Örebro?

Nejdå, grejen är den att företaget jag jobbat på har fått akuta likviditetsproblem. Det finns pengar för kommande lön men inte till månaden därpå. Av det skälet fick jag och tre killar till som hade provanställning beskedet att vi fick gå.
Att det blivit så här beror, enligt mig, på att man ingått illa specade avtal och att företaget i största allmänhet är felskött. Det är ju "vanliga" systemutvecklare som stått för alltihop och man har bara "kört på" eftersom allt gått som på räls. Sedan har verkligheten kommit i kapp när vissa kunder anser att de ska ha mer för det fasta pris man kommit överens om och vips har man lagt dubbelt så många timmar på ett projekt som man trodde att man skulle göra.
Vänta …