Marcus™ skrev den 2009-03-24 kl. 20:19 Jag skulle hellre se målvakten spela i en specialuppsydd, skotskrutig, kilt. Eller baddräckt och badmössa av 5 storlekar för liten dammodell. … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …