>>Angående knickers så är brun en fin färg. Den passar bra med alla fina bollar jag har. Dessutom syns inte fläckar när man kryper runt i diken och letar bollar.
Vilken annan färg skulle det isf vara?
——-
Skotskrutig såklart, det är ju ett surrogat för de kiltar som aldrig beställdes.
Vilken annan färg skulle det isf vara?
——-
Skotskrutig såklart, det är ju ett surrogat för de kiltar som aldrig beställdes.
