Marcus om du ger mig en logga som är i bra skick så lovar jag att påbörja operation visitkort,,,,,mina päron håller på att installera en ny tryckpress som är större än 20 sådana där rishögar våran president anlände i på Nora GK……Sen tycker jag det är skandal att Nora tävlingen med tillhörande Noramarken fest inte är med:(
