Om man ska tänka på vad som vore bäst för mitt hockeyarsel så är ju svart bäst. Men om man då även tänker på hur svett jag brukar bli, så går väll svart fetbort? Lillen vill väll ha rosa?
Synd att det inte blev kilt, grymt snygga, och sen hade jag kunnat gömt fistelarslet.
JAG ÄR PÅ!
Synd att det inte blev kilt, grymt snygga, och sen hade jag kunnat gömt fistelarslet.
JAG ÄR PÅ!
