Haha Nödde du är min idol, nu är jag med dig!
Kom på mig själv att sitta och skratta högt på tåget när jag läste om Joels tips om att slicka frimärken. Jag såg också framför mig hur Ulli lägger ut sina tips och får sådan efterfrågfan att han skapar en raggningskurs. Å Caddie å bli dyng på en timme! Haha. Det måste ha varit baddräckten som steg honom åt huvudet.
Mitt tips om 14 slice har jag glömt bort, det har lixom aldrig hänt.
Angående knickers så är brun en fin färg. Den passar bra med alla fina bollar jag har. Dessutom syns inte fläckar när man kryper runt i diken och letar bollar.
Vilken annan färg skulle det isf vara? Neongrön?
Kom på mig själv att sitta och skratta högt på tåget när jag läste om Joels tips om att slicka frimärken. Jag såg också framför mig hur Ulli lägger ut sina tips och får sådan efterfrågfan att han skapar en raggningskurs. Å Caddie å bli dyng på en timme! Haha. Det måste ha varit baddräckten som steg honom åt huvudet.
Mitt tips om 14 slice har jag glömt bort, det har lixom aldrig hänt.
Angående knickers så är brun en fin färg. Den passar bra med alla fina bollar jag har. Dessutom syns inte fläckar när man kryper runt i diken och letar bollar.
Vilken annan färg skulle det isf vara? Neongrön?
