Caddie Lac skrev den 2009-03-24 kl. 10:22 På måndag är det färdigjobbat i Västerås för mig vilket innebär att jag har goda möjligheter att hänga på lunchmöten i vår granna hemstad. Hör av er – jag är ju alltid på. … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …