>>men tänk Markus när du och Ulli sitter för er själva uppe i Eda.
———-
HALLÅ!!!!
Jag är på – så då är vi minst tre.
Jag kan förresten släpa med din bag runt banan så åtminstone den får uppleva känslan, atmosfären och traditionen i den fina banan.
Om du plockar ur de där töntiga käpparna som du envisas klappa till en vit kula med hela tiden, hur många öl ryms det då?
———-
HALLÅ!!!!
Jag är på – så då är vi minst tre.
Jag kan förresten släpa med din bag runt banan så åtminstone den får uppleva känslan, atmosfären och traditionen i den fina banan.
Om du plockar ur de där töntiga käpparna som du envisas klappa till en vit kula med hela tiden, hur många öl ryms det då?
