När kommer bilderna från KO09?
När kommer bilderna som jag tog i Nora?
Jag vet att både Ulli och Lilla Mygel inte kan medverka första speldatumet.
Själv så jobbar jag natthelg när vi ska till Eda, inte lätt att bli av med en natthelg i Augusti. Men jag är alltid med marioteten av föreningens medlemmar, men tänk Markus när du och Ulli sitter för er själva uppe i Eda…………..
När kommer bilderna som jag tog i Nora?
Jag vet att både Ulli och Lilla Mygel inte kan medverka första speldatumet.
Själv så jobbar jag natthelg när vi ska till Eda, inte lätt att bli av med en natthelg i Augusti. Men jag är alltid med marioteten av föreningens medlemmar, men tänk Markus när du och Ulli sitter för er själva uppe i Eda…………..
