Lite utanför RSGG men jag kör här ändå. Korpfotbollens inbjudan har landat i mailboxen och laget kör upptaktsträff på O´Learys nästa söndag (mer info på Grusplan – http://www.svenskafans.com/grusplan/hattrick_narke/default.asp).
Förra året deltog ju herrarna Nydén, Gryhed och Muskel. Licensierade spelare får ju inte delta i korpen så adepten är väl förlorad då han upptäckte att det är för svårt att göra mål i korpen varför han istället valt att varva i ner i Ervalla.
Hur gör ni andra två i år?
Kommer ni till O´Learys på söndag?
… för visst blir ni med?
Finns det kanske fler RSGG:are som vill vara med? Varje år behöver vi ju ersätta några platser då spelare lägger av.
Förra året deltog ju herrarna Nydén, Gryhed och Muskel. Licensierade spelare får ju inte delta i korpen så adepten är väl förlorad då han upptäckte att det är för svårt att göra mål i korpen varför han istället valt att varva i ner i Ervalla.
Hur gör ni andra två i år?
Kommer ni till O´Learys på söndag?
… för visst blir ni med?
Finns det kanske fler RSGG:are som vill vara med? Varje år behöver vi ju ersätta några platser då spelare lägger av.
