Swingers Snack


Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Caddie Lac skrev den 2009-03-22 kl. 22:10
Lite utanför RSGG men jag kör här ändå. Korpfotbollens inbjudan har landat i mailboxen och laget kör upptaktsträff på O´Learys nästa söndag (mer info på Grusplan – http://www.svenskafans.com/grusplan/hattrick_narke/default.asp).

Förra året deltog ju herrarna Nydén, Gryhed och Muskel. Licensierade spelare får ju inte delta i korpen så adepten är väl förlorad då han upptäckte att det är för svårt att göra mål i korpen varför han istället valt att varva i ner i Ervalla.

Hur gör ni andra två i år?
Kommer ni till O´Learys på söndag?
… för visst blir ni med?

Finns det kanske fler RSGG:are som vill vara med? Varje år behöver vi ju ersätta några platser då spelare lägger av.
Vänta …