Nyden skrev den 2009-03-22 kl. 14:12 Är tyvär för bakis för att engagera mig just nu. Men jag vill bara säga att ni gör ett bra jobb:) Ska vi kolla över några speldatum som bestämdes på KO09? Det är några som inte känns riktigt bra, vad tror ni? … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …