Swingers Snack


Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Gry skrev den 2009-03-20 kl. 08:38
IT-gruppen, vad dom gjort? Lagt upp ett par loggor på sidan. Det klarar ju tom Joel av, så det är väl inget att höja till skyarna.
Festgruppen, ja den gjorde som vanligt fiasko av kick-offen, som jag tyckte liknade total skit.
Nej, den enda som arbetar inom föreningen är Freddan som styr upp sponsorer och Transportgruppen som skickat ut offertförfrågan på tre nya tuk-tuk's att ha vid våra bortamatcher.(Och nej Nydde, ja…du vet vad jag menar….) 😀
Vänta …