Marcus™ skrev den 2009-03-19 kl. 15:26 Freddan, jag ska fixa loggan, måste göra den högupplöst först så det fungerar bra i tryck. Pres, vadå mitt storhetsvansinne?! Vad f-n menar du?! … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …