Freddan skrev den 2009-03-19 kl. 11:39 Fan nu glömde jag en grej till,,,,vi måste ta seriösa kort bakom en sån där tuff vägg dom har på sporten, detta kan jag ta på mig att ordna från en av våra sponsorer. Behöver dock loggan 🙂 … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …