Presidenten skrev den 2009-03-19 kl. 10:00 Hela föreningen kryllar ju av folk med den typen av kompetens så varför inte? Dock bör väl ”arbetare” som Jansson och Nyden hållas utanför denna grupp. 😀 … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …