Ok jag ska briefa er kort om sponsorerna.
Lindeboysen=peggar med rufflogga, kanske guldbollar till Lillen och mig.
Smörgåsbutiken=tveklös alla åt av maten som vi fick till nästan halva priset, kommer även att fixa solhattar samt ordna smörgåstårtor.
Tryckverkstán=min morsas och farsas firma, det är ett tryckeri tänkte att vi kanske kan ta fram lite roliga trycksaker till föreningen nu när vi ska bli bolag, jag funderar oxå på att ordna egna visitkort.
Tentmaster= Ligger inte ute än men jag hoppas på ett svart tält med ruffloggan att ha med oss.
Lindeboysen=peggar med rufflogga, kanske guldbollar till Lillen och mig.
Smörgåsbutiken=tveklös alla åt av maten som vi fick till nästan halva priset, kommer även att fixa solhattar samt ordna smörgåstårtor.
Tryckverkstán=min morsas och farsas firma, det är ett tryckeri tänkte att vi kanske kan ta fram lite roliga trycksaker till föreningen nu när vi ska bli bolag, jag funderar oxå på att ordna egna visitkort.
Tentmaster= Ligger inte ute än men jag hoppas på ett svart tält med ruffloggan att ha med oss.
