Marcus och Nyden…..Var Ni lika fulla som CaddieLac i lördags? Både Freddan och jag gick igenom vad sponsorerna gav oss i utbyte mot loggor på hemsidan. Och Ni om några borde hört upp. Mat och peggar i överflöd är väl två saker Ni knappast tackar nej till!?
