Förresten, ni i fyllegruppen kan väl planera in en födelsedagsfest för RSGG den 22:a juli då RSGG fyller 3 år!
Materialgruppen kan ju fundera på om vi ska ha treårsgrejor, så som träningsoverall med "RSGG 3år" logga.
Materialgruppen kan ju fundera på om vi ska ha treårsgrejor, så som träningsoverall med "RSGG 3år" logga.
