Freddan jag instämmer helt, i år måste vi upp några snäpp! Vet att Joel tycker han är häftig när han spelar i Crocs men men. Jeans, inte ok, Zebbes skinnbrallor, ok!! Det är bara de 3 övriga i bollen som vet hur dåligt man spelat, runt klubbhuset gäller det att se ut som ett proffs…
