Miss Lee?? Heter han inte Tuk Lee:)
Då siktar vi på torsdag, får väll höra av mig innan i fall det dykt uff någon lill Ruff.
Jag skulle ha kört på Joels linje och gnällt på alla speldatumen. Eda helgen kunde inte ha passat mig sämre än den gör, så nu blir det väll bara Presidenten och smågodis för en 1000-lapp.
Då siktar vi på torsdag, får väll höra av mig innan i fall det dykt uff någon lill Ruff.
Jag skulle ha kört på Joels linje och gnällt på alla speldatumen. Eda helgen kunde inte ha passat mig sämre än den gör, så nu blir det väll bara Presidenten och smågodis för en 1000-lapp.
