Vi glömde en regel inför RSGG 2009 inga jeans är tillåtna på banan när vi är ute och representerar föreningen runt om i Sverige,,,,,,Har tittat på gamla kort och vi måste upp ett par hack nu med spons osv.
Tror ni Mats Sundin kommer komma i Dressman när han ska vara med???
Kolla bara Lillen har man inte spelet har man kläderna klockrent,,,,,,,men i år är Lillen min bästis och vi ska på enad front motarbeta Mygel Joel samt Miss Lee.
Tror ni Mats Sundin kommer komma i Dressman när han ska vara med???
Kolla bara Lillen har man inte spelet har man kläderna klockrent,,,,,,,men i år är Lillen min bästis och vi ska på enad front motarbeta Mygel Joel samt Miss Lee.
