Har ingen NA, kan någon spara? Fick en trevlig överaskning i går kväll. Jansson gled över och betalade för KO09, vilken glad överaskning. Bonuspengar:) Dom har hört av sig till mig från Ringaby, dom saknar en baddräkt, badmössa och en curlingsten. Är det någon som vet något om detta???
Presidenten, ger du beröm?, har aldrig och du kommer väll aldrig göra om det va;)
Sa vi något om kostnader för våra fester i lördags? Det var gnäll innan om att det var för dyrt, men har vi satt ett tak vad saker och ting får kosta? Har ingen koll på vad som bestäms.
Presidenten, ger du beröm?, har aldrig och du kommer väll aldrig göra om det va;)
Sa vi något om kostnader för våra fester i lördags? Det var gnäll innan om att det var för dyrt, men har vi satt ett tak vad saker och ting får kosta? Har ingen koll på vad som bestäms.
