Tack för i lördags Boys, de var grymt skoj! Nyddlingen(CaddieLac)/Freddan lyckades med det på förhand omöjliga, nämligen att få alla nöjda. (Nåja Joel var väl kanske inte 100% nöjd, men iaf)
TACK!!!
Marcus: På vilken mejl vill du ha Ligmas loggor skickade till dig?
TACK!!!
Marcus: På vilken mejl vill du ha Ligmas loggor skickade till dig?
