Freddan skrev den 2009-03-17 kl. 11:08 Fan Marcus jag har redan kontaktat Stockholmsgruppen och dom hör nog av sig ganska så snart,,,,,coverboy på ellos katalogen som skall ges ut i Norrland….. … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …