Nyden skrev den 2009-03-17 kl. 10:21 På tal om Ström, varför har vi kvar när han fyller i kalendern? Markus, vilken modell du är på www.orebroguiden.se, ser ju knappt berusad ut. … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …