Kommer nu att ta en veckas brejk från Materialgruppen efter alla hårda ord den senaste tiden, så ring inte som vanligt och rådgör med mig varje dag nu Gryhed. Besluten får du antingen ta själv eller helt enkelt skjuta på en vecka.
Fritt fram att som vanligt raljera och kasta skit på mig, och ser fram emot en härlig läsning om en vecka!
För övrigt tyckaer jag att svikarLittle klarat sig alltför bra under sin frånvaro, fan, karln anmälde ju inte ens sig själv till kick-offen..
Nä, nu är jag fan med Presidenten (troligt..)
Fritt fram att som vanligt raljera och kasta skit på mig, och ser fram emot en härlig läsning om en vecka!
För övrigt tyckaer jag att svikarLittle klarat sig alltför bra under sin frånvaro, fan, karln anmälde ju inte ens sig själv till kick-offen..
Nä, nu är jag fan med Presidenten (troligt..)
