freddan skrev den 2009-03-16 kl. 15:16 Har haft inbrott på jobbet ingen dator för närvarande,,,,tack för i lördags grymt kul:-) Vi glömde planera in sommarfesten,,,,, … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …