Tackar för en spännande kväll, som tagen ur en sagobok. Många verkliga o overkliga varelser som alla hade humor, har inte skrattat så mycket på länge=)
Tack Freddan för mat o slityta.
Nydde, tror att planera detta har varit tuffare än att planer nobelfesten, där säger ingen vad dem tycker och det gör man definitivt i denna förening!
Tack iallafall=)
Tack Freddan för mat o slityta.
Nydde, tror att planera detta har varit tuffare än att planer nobelfesten, där säger ingen vad dem tycker och det gör man definitivt i denna förening!
Tack iallafall=)
