Gry skrev den 2009-03-16 kl. 08:11 Caddie, har du lyckats få ut baddräkten ur akterspegeln ännu? För jag misstänker att det var pga det som du hade "feber" i lördags eftermiddag och kväll. Baddräktsfeber helt enkelt. … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …