Minns jag fel eller var det nån som hade släpat med sig ett par curlingstenar igår. Jag har för mig att de förevisades inne vid poolen, men blott några sekunder.
För övrigt tycker jag att det är manligt att inte dricka nåt efter kl.16.
För övrigt tycker jag att det är manligt att inte dricka nåt efter kl.16.
