Sorry mina kamrater, jag är en usel människa men i elfte timmen släpper jag krönikan inför Kick-Offen 2009.
Kick-off……..
Förväntningarna är som vanligt skyhöga inför denna tillställning, vilket medfört att CaddieLac och Nydén gått som på nålar de sista veckorna.
CaddiLac tar det hela så hårt att en överdos Polly var mycket nära häromdagen. Enligt säkra källor väckte han även sin sambo tidigare i veckan genom att i sömnen rabbla mantrat ”Polly, Lappin en svettig Kicki D, å vad härligt, jag älskar alla tre, Kick-off, Kick-off, Kick- off!!” (Hon är dock van vid ljud från denna man i sömnen men detta var något värre)
Ja ni här själva, de går utför.
Nydén å sin sida är inte mycket bättre, övertänd värre än ett skogsparti i Australien så får Lindis skit för allt och Doris likaså.
Hemma hos denna trasiga man ligger det lappar med fiktiva anmälningar till Kick-offen, namn vi aldrig hört talas om.
Lillens betraktas mer eller mindre som en svikare i festgruppens ögon och hans bild sitter uppe på en svart tavla tillsammans med diverse andra suspekta män under texten ”Dom som inte anmält sig, eller inte kom alls!”
Klara till hundra procent till denna dag är i dagsläget en skara män på ca 10 st som skall göra allt för att få en trevlig dag.
Frågor finns som vanligt inför denna dag….
-Kommer Jansson att somna?
-Kommer Joel, eller hittar han något roligare att göra?
-Får Gry, Freddan och Martin vara med hela kvällen, eller är det hemgång runt 21.00?
-Kommer Marcus att drabbas av ett ”sms-koma” likt de uppe i Värmland?
-Törs någon av de nya visa sig på Kick-Offen?
Svaren på alla dessa frågor ges efter den 14/3.
Nu håller vi bara tummarna för att festgruppen lyckas att genomföra de omöjliga, nämligen att få alla medlemmar nöjda!
Väl mött i morgon!
Kick-off……..
Förväntningarna är som vanligt skyhöga inför denna tillställning, vilket medfört att CaddieLac och Nydén gått som på nålar de sista veckorna.
CaddiLac tar det hela så hårt att en överdos Polly var mycket nära häromdagen. Enligt säkra källor väckte han även sin sambo tidigare i veckan genom att i sömnen rabbla mantrat ”Polly, Lappin en svettig Kicki D, å vad härligt, jag älskar alla tre, Kick-off, Kick-off, Kick- off!!” (Hon är dock van vid ljud från denna man i sömnen men detta var något värre)
Ja ni här själva, de går utför.
Nydén å sin sida är inte mycket bättre, övertänd värre än ett skogsparti i Australien så får Lindis skit för allt och Doris likaså.
Hemma hos denna trasiga man ligger det lappar med fiktiva anmälningar till Kick-offen, namn vi aldrig hört talas om.
Lillens betraktas mer eller mindre som en svikare i festgruppens ögon och hans bild sitter uppe på en svart tavla tillsammans med diverse andra suspekta män under texten ”Dom som inte anmält sig, eller inte kom alls!”
Klara till hundra procent till denna dag är i dagsläget en skara män på ca 10 st som skall göra allt för att få en trevlig dag.
Frågor finns som vanligt inför denna dag….
-Kommer Jansson att somna?
-Kommer Joel, eller hittar han något roligare att göra?
-Får Gry, Freddan och Martin vara med hela kvällen, eller är det hemgång runt 21.00?
-Kommer Marcus att drabbas av ett ”sms-koma” likt de uppe i Värmland?
-Törs någon av de nya visa sig på Kick-Offen?
Svaren på alla dessa frågor ges efter den 14/3.
Nu håller vi bara tummarna för att festgruppen lyckas att genomföra de omöjliga, nämligen att få alla medlemmar nöjda!
Väl mött i morgon!
