Marcus™ skrev den 2009-03-13 kl. 22:05 Jag kom på en annan sak vi skulle haft imorgon. Tänk om vi hade gnuggisar så vi kunde ha RSGG och KO09 tatueringar på oss när vi var på spa. Fatta vad hårt de skulle vara. Nä nu är jag med festkommiten. … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …