Swingers Snack


Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Nyden/Festkommiten skrev den 2009-03-13 kl. 20:11
Hur är läget med er killar???? Jag är så övertänd att jag tyvär är lite full just nu. Aj Aj Aj, men det är smällar man får ta.
Skjutsar i morgon.
Sabbe hämtar Joel 5 över 11, Jansson 10 över 11 och mig 15 över 11. Eftersom jag förhoppningsvis hittar dit, Linda kör Muskel, Ulli och Caddie kvart över 11, Martin hittar dit. Fredda, Lilla och Stora Mygel och Lee åker tuk-tuk från Kumla. Steve åker direkt från Nora över Frövi, Är det något som vi inte tänker på???
Kom ihåg Ruff tröja och pengar till både mig och Fredda.
Vänta …