Freddan. Jag och storebror åker gärna med u herrgårdsvagnen på tillbakavägen ut mot ditt residens.
Nydde sa att du skulle hämta käk vid 11:15.
Om möjlighet finns så får du gärna hämta oss vid pizzeria Diana, antingen före eller efter mathämtningen. Slå en signal innan så vi vet.
Ses!
Nydde sa att du skulle hämta käk vid 11:15.
Om möjlighet finns så får du gärna hämta oss vid pizzeria Diana, antingen före eller efter mathämtningen. Slå en signal innan så vi vet.
Ses!
