Freddan skrev den 2009-03-13 kl. 11:51 Behöver piké Lillen har min glömde hämta,,,,Jag tycker vi har en stor tavla och röstar på festivalen, jag kommer vara "ganska" nykter så jag kan ta på mig att komma ihåg vad vi sagt!! … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …