Imorgon skall alla frågetecken kring material, speldagar, resor och sponsorer redas ut. Allt ska ner på papper.
Ansvaret för att detta blir ordentligt genomfört har Presidenten. Dessa saker skall vi ta i ett tidigt skede av dagen. Allt för att undvika att det krockar med att för stora whiskey-intag och framförallt med Mello!
Freddan, ladda igång surround-systemet nu så det kan gå på bott imorgon. För jag räknar med att samtliga kommer sitta som klistrade framför teven kl 20?
Ansvaret för att detta blir ordentligt genomfört har Presidenten. Dessa saker skall vi ta i ett tidigt skede av dagen. Allt för att undvika att det krockar med att för stora whiskey-intag och framförallt med Mello!
Freddan, ladda igång surround-systemet nu så det kan gå på bott imorgon. För jag räknar med att samtliga kommer sitta som klistrade framför teven kl 20?
