Mat-sponsor från Mr Marcus!!
Är ju som gjort för denna förening, när detta företag är döpt efter en av våra medlemmar, han borde fan äta gratis!!
Eller.. kanske inte om det är buffé.
KO09! Nu kör vi!!
Är ju som gjort för denna förening, när detta företag är döpt efter en av våra medlemmar, han borde fan äta gratis!!
Eller.. kanske inte om det är buffé.
KO09! Nu kör vi!!
